Follow je lah..


Jumaat, 8 Februari 2008

Sambutan MISA, kemanakah?



Malaysia International Space Adventure (MISA) yang diadakan di Persint 5, Putrajaya bagaikan tidak bermaya. Dari jauh tidak kelihatan orang ramai yang keluar masuk sebaliknya hanya sebilangan buah kereta yang terpakir 50 meter berhampiran pameran ini. Sekalipun dilihat, sambutan terhadap program angkasawan amat menggalakkan, tetapi MISA adalah sebaliknya.

Kita sedia maklum promosi yang digerakkan tidaklah kurang hebat, dari laman sesawang sehinggalah iklan di dalam akhbar berterusan memberi maklumat berkaitan pameran ini. Manakala, dari segi tempat pameran ini tidaklah terlalu jauh sebaliknya terletak di dalam kawasan Putrajaya dan berhampiran dengan PICC.

Pameran berlangsung dari 15 December 2007 sehingga 16 March 2008. Sehingga kini pameran sedang berlansung cuma jumlah pengunjung mungkin sedikit. Apakah ini disebabkan oleh bayaran tiket yang agak mahal? Dewasa RM38 dan kanak-kanak RM23. Mungkin ada benarnya. Harga yang mahal ini jika dijumlahkan untuk sebuah keluarga boleh mencecah lebih seratus ringgit.

Jika mungkin ada sebab lain yang anda tahu atau ingin berkongsi pengalaman anda yang pernah melawat ke sana, silalah berkongsi bersama.


(keadaan pengunjung yang hambar)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan