Follow je lah..


Ahad, 3 Ogos 2008

Apa Lagi Saiful...

Gara-gara mahu Anwar dituduh sebagai peliwat akhirnya memakan diri sendiri. Beliau sejak dari hari pertuduhan tidak pernah langsung berani tampil kehadapan dengan memberi komen atau respon terhadap dirinya secara umum. Sebaliknya beliau lebih rela menyuarakan hasrat di laman sosial 'freindster' atau Uncle Pet dan peguamnya.

Hari ini juga satu Malaysia sudah tahu bahawa budak ini menghadapi kesukaran untuk buang air besar atau disebut oleh orang melayu sebagai 'sembelit'. Ini ditunjukkan dalam laporan doktor dari Pusrawi. Maka pecah tembelang juga buat Saiful disebalik ke;tampanan' beliau, beliau juga ada masalah kesihatan. Buat Saiful, di farmasi banyak terdapat ubatan sembelit ini seperti enema, dulcolax, laktul, novolax dan pelbagai lagi.

Saiful ini ada mendedahkan tentang lawatannya mengiringi Anwar. Namun apakah kena mengenanya hal ini dengan kes yang dibawanya. Barangkali pendedahan ini seolah mahu menutup cerita dari Pusrawi tersebut.

Syed Hamid berkata laporan telah selesai. Maka menurut apa yang terkandung dalam kenyataan Saiful ialah beliau mahu bersumpah mengikut cara Islam dalam masa terdekat ini. Kita sedang menanti-nanti juga dengan sedikit debaran. Bukannya debaran atas Anwar disalahkan, tetapi debaran pada kalimah janji yang mungkin beliau lafazkan. Jika lafaznya adalh dusta, maka tertumpahlah laknat ALLAH kepadnya. Itulah yang dimaksudkan.

Sayang umur masih muda tetapi sudah penuh dengan kekusutan duniawi pada dirinya. Mungkin selepas ini beliau boleh berkerja dengan Najib sahaja kerana meeka berdua seperti bapa dan anak yang saling mengambil berat. Mohon lh Saiful agar anda membawa bukti ysng telus untuk disembahkan jika ada, bukan dengan hanya sumpah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan