Follow je lah..


Isnin, 6 April 2009

92% Pakatan Mungkin Menang

Berdasarkan undian yang dijalankan pada blog ini, pengunjung telah memberi kerjasama yang baik. Undian yang berkaitan siapakah yang akan menang dalam pilihanraya esok, telah dijawab oleh pengunjung blog ini.

Carta undian boleh dilihat pasa kolum sebelah kanan blog ini. Sebanyak 92% telah menyatakan kemungkinan besar bahawa kemenangan pilihanraya ini akan berpihak kepada PAS dan PKR. Hal ini mungkin disokong jika kita melalui ke semua tempat pilihanraya tersebut.

Pun begitu, sering diingatkan kita jangan sesekali bersikap terlalu yakin. Sikap ini sering diamalkan oleh BN yang mana kadangkala keputusan adalah sebaliknya. Bersikap tenang dan komited adalah antara kunci kejayaan dalam mengambil hati para pengundi.

Kebiasaanya, pada kurang 24 jam ini tiada perubahan besar yang boleh dilakukan untuk memesongkan hati rakyat yang telah setia pada satu-satu parti. Hanya yang bakal terjadi adalah tindakan negatif sahaja yanng boleh merosakkan mood dan hari pilihanraya itu sendiri.

Bagi kita, gunakan masa dengan sebaiknya dan lakukan solat hajat agar Tuhan memberi petunjuk kepada semua orang siapakah sebenarnya pejuang rakyat yang tulen. Hanya itu adalah jalan terbaik pada ketika ini setelah semua perancangan dijayakan dengan rapi.

Undilah PAS di Bukit Gantang, PKR di Bukit Selambau dan Batang Ai. Kalah Menang Ketentuan Illahi.

Salam Mengundi!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan