Follow je lah..


Jumaat, 4 April 2008

Siapakah Jahanam Ini?

Geert Wilders

Lahir pada 6 September 1963 di Venlo, Netherlands dan merupakan seorang Ahli Parlimen Belanda (Dutch) sejak 1998. Laknatullah ini (Geert Wilder) mengasaskan Party for Freedom di Belanda. Agama yang dianutinya dipercayai agama Roman Katolik akan tetapi gambar di sebelah adalah gambar beliau berpakaian seorang Yahudi. Berpendidikan jurusan insurans kesihatan dari Amsterdam dan memiliki sijil undang-undang dari Dutch Open University.

Sejak 25 tahun yang lepas, laknatullah ini telah pergi ke Israel sebanyak 40 kali untuk bertemu Yahudi-yahudi Laknatullah. Laknatullah-laknatullah itu ialah Ariel Sharon dan Ehud Olmert. Di samping itu, lakantullah ini mempunyai hubungan yang rapat dengan agensi perisikan Israel, Mossad. Oleh itu, lakantullah ini sangat menyokong segala tindakan Israel dan mempunyai perasaan permusuhan yang tinggi kepada semua seteru Israel dan ini termasuklah orang Islam.

Orang Islam yang berada di Netherlands telah menerima cengkaman yang hebat olehnya. Berhubung peningkatan populasi Muslim di negara tersebut, ini ujarnya:

"Take a walk down the street and see where this is going. You no longer feel like you are living in your own country. There is a battle going on and we have to defend ourselves. Before you know it there will be more mosques than churches!"

Maksudnya, lakantullah ini akan terus menentang ALLAH dan Islam. Tatkala orang Islam sedang bertambah, dia akan tekad berperang dengan ALLAH dan Islam. Pada satu ketika, laknatullah ini berkata, jika orang Islam Netherlands ingin menetap di sini (Netherlands), maka anda perlu mengoyak Al-Quran. Al-Quran ini banyak membawa masalah dan Nabi Muhammad itu ialah seorang pengganas.

Kini dengan terang-terangan, laknatullah ini menerbitkan filem Fitna yang menghina Islam serta memberi kecelaruan dan imej buruk tentang Islam kepada dunia. Apabila hal ini berlaku, maka semua muslim yang sedar marah dan memboikot barangan dari negara Belanda. Namun kita tiada kuasa atau tentera yang mampu menghumban laknatullah itu ke muka pengadilan. Harapkan OIC, buang duit dan masa sahaja. Imam Hadhari juga sedang sibuk dengan UMNO sehingga terabai kepentingan umat Islam di seluruh dunia. Imam Hadhari, mana anda?

Laknat! Laknat! Laknat Geert Wilders!

(tanda protes anda boleh dizahirkan pada poll di kolum sebelah)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan