Follow je lah..

Sabtu, 19 Disember 2009

Perjuangan Hijrah


Selamat Menyambut Tahun Baru 1431 Hijrah.

Bersyukur kerana blog ini telah berusia 2 tahun dan mendapat hit yang tinggi. Terima kasih jua kepada 'follower' yang sudi mengikuti titipan tulisan blog ini. Blog ini mula dibuka pada 1 Muharram 1429H seperti yang tertulis pada kolum kiri blog ini.

Masa berlalu pantas dan cabaran penulisan juga semakin tinggi. Ribuan blog bersama membantu rakyat Malaysia dan masa yang sama mengembangkan pemikiran kita agar tidak ditakuk lama.
Harapnya blog akan menjadi salah satu media utama sebelum televisyen.

Begitu juga dengan saya yang dicabar dengan masa dan mencuri masa untuk menulis artikel di blog ini. Semangat juang tidak pernah luntur demi masa hadapan agama, negara, dan keluarga. Tenaga penulisan ini bersumber dari aqidah yang satu.

Kami muslimin mengucapkan ahlan wa sahlan kepada ulama muktabar lagi disegani pada abad ini iaitu Dr.Yusuf al-Qardhawi. Beliau dimuliakan oleh ALLAH kerana iman dan ilmu beliau yang tinggi. Kemungkinan kita tidak berpeluang bertemu wajah dengannya, namun bersyukur atas kehadirannya ke sini.

Tahun 1431 hijrah di buka tirai dengan penampilan agong ulama Dr.Yusuf al-Qardhawi. Itu petanda yang baik dan suntikan dakwah. Biar terus sepanjang tahun ini kita berjaya menggemilangkan Islam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan