Follow je lah..

Jumaat, 25 Mac 2011

Apa..Tun Taib?


Saya tidak membuat spekulasi..tapi apa salahnya kalau Taib boleh dapat gelaran Tun. Tun Mahathir, Tun Abdullah, dan macam2 Tun lagi. Dapat gelaran Tun lagi besor pangkat dia. Entah-entah boleh jadi Yang Di Pertua Negeri...

Taib kan dah memerintah berpuluh2 tahun negeri Sarawak.

Isnin, 21 Mac 2011

Kau La Perut Buncit


Saspek yang melakonkan video XXX dipercayai perut buncit. Ni mesti takde keje lain..sebab tu perut buncit. Last2 jadi hero filem blue..

Bantah Serangan Pakatan Barat!


Saya memandang serius apa yang kini berlaku di Libya. Campurtangan negara asing yang diterajui oleh barat hanya menambahkan lagi sengsara dan kecamuk. Hal ini mengambarkan bahawa serangan yang mereka lakukan seperti dirancang.

Jika inilah hakikatnya dunia hari ini, mana-mana negara boleh diserang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan