Follow je lah..

Selasa, 2 Mac 2010

Menteri Tak Pernah Pergi Pasar Beli Ikan


Sekarang ikan sudah kurang, angkara kerajaan BN. Macam-macam dieksperimentasi kan makanan rakyat. Orang kampung tak tahu apa itu 'insulansi' , yang dia tahu harga ikan dah naik angkara kerja orang yang tak pernah pergi ikan beli pasar.

Kalau ada pun menteri turun pasar ada lah, tu pun jenguk2 tengok harga sahaja..Mereka tak beli, mereka tahu apabila tiba waktu makan atau jamuan jom pergi makan.

Hal ini perlu dikaji semula..jangan ada udang disebalik batu..atau..baling batu sorok tangan.

Makanan rakyat adalah kebajikan yang utama dan jangan pula itu juga mahu dijadikan isu. Noh Omar selalu pergi beli ikan?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan