Follow je lah..

Khamis, 28 April 2011

Kenapa ada lagi video jahanam part 2


Siri video lucah keluaran Dato' TUVWXYZ kahkahkaha...tidak berhenti-henti. Malah siap ada sambungan. Dia punya cara, mula-mula keluarkan part 1, pastu tengok camna rakyat Malaysia kecoh..dah habis modal, habis kena siasat atau di'telanjang'kan fitnah itu...keluar part 2.

Perasaan dendam, benci, dan busuk hati sinonim dengan sebahagian orang Melayu. Sebahagiaan Melayu yang ada dalam UMNO.

Hati mereka mati sedangkan jasadnya masih hidup. Tidak takut langsung kepada peringatan ALLAH dan ancaman kepada mereka yang membuat fitnah. Macam mana nak takut, sebab kerajaan tak laksanakan undang-undang Islam (Hudud).

Ini video jahanam. Yang merosakkan bangsa dan agama. Esok mungkin keluar lagi gambar video ini di akhbar porno Malaysia. Akhbar apa? kahakhakahkaha...akhbar yang dikatakan berita perdana negara.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan