Follow je lah..


Ahad, 16 Mac 2008

Perjuangan Mu Sudah Selesai

Pada hari ini kita lihat bagaimana Dolah menerima tekanan yang berat meminta agar dirinya berundur. Sedangkan Tsu Kon dan Samy boleh berundur tetapi Dolah Arrogant tidak mahu berundur. Beliau mengatakan masih ada perjuangan tetapi sebenarnya perjuangan untuknya sudah selesai. Rakyat tidak mahu lagi bekerja bersama anda, Dolah. Banyak bukti yang boleh dilihat.

Keadaan negara bertambah kucar kacir. Dolah Arrogant ditentang hebat dari dalam dan luar. Ahli Parlimen Jerlun UMNO dengan penuh tanggungjawab meminta Dolah Arrogant undur. Ini hanya baru satu sahaja yang berani disuarakan oleh pemimpin UMNO, suara-suara lain masih senyap tetapi di dalam hati mereka menolak kepimpinan Dolah Arrogant . Tentangan ini wujud pada kebanyakan orang penting dalam UMNO sendiri seperti bekas menteri-menteri yang kalah dalam pilihanraya, menteri yang tidak terpilih menjadi Menteri Besar, dan parti komponen BN seperti Gerakan(kalah teruk). Mereka sebenar ingin bersuara, meminta untuk undur, tetapi tidak berani.

Malah, di peringkat Istana pun Dolah Arrogant tidak sebulu. Istana Perlis menolak Shahidan iaitu pilihan Dolah Arrogant dan di Istana Terengganu pun menolak Idris sebagai MB yang mana Idris ialah 'orang' Dolah Arrogant . Kini, dari rakyat sehingga Istana, menolak Dolah Arrogant menjadi PM dengan tegas. Cuma segelintir sahaja mereka yang menyokong Dolah Arrogant.

YouTube dibawah adalah tribute untuk Dolah agar undur:




Bacalah surat dari Mukhriz Mahathir kepada Dolah ini. Tidak lain dan tidak bukan tujuan Mukhriz adalah untuk kebaikan UMNO dan BN. Dalam soal ini, parti lebih diutamakan daripada individu seperti mana yang pernah dilaungkan oleh UMNO.


"Pok Leh lo ni tidok supo mulo!" - Inilah suara rakyat Malaysia

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan