Follow je lah..


Isnin, 3 Mac 2008

Kini Dolah, Bukan Pak Lah

Jangan pandai cakap sahaja dan beretorik: bekerja bersama saya, cemerlang gemilang terbilang, selamat aman makmur, Islam hadhari bestari, saya pantang dicabar atau sebagainya lagi wahai Presiden BN, Abdullah@Dolah(panggilan oleh Anwar Ibrahim). Sudah muak telinga rakyat mendengar kerana semuanya retorik. Seumpama tin kosong sahaja. Kalau bukan kaki temberang rakyat siapakah lagi anda? Sukar untuk memanggil lagi dengan gelaran 'Pak'. Panggilan 'Pak' bagi orang melayu adalah sebagai tanda hormat, tetapi jika hormat mu pada prinsip yang anda katakan sudah tidak dihormati lagi, siapakah yang hendak hormat dengan Dolah?

Mengapa bila dicabar oleh Presiden PAS untuk berdebat, Dolah senyap bagaikan tikus. Bukankah semangat mu tinggi wahai Dolah? Lebih 48 jam, tiada sebarang jawapan oleh Dolah. Jangan cabar Dolah lah.

Dolah lemah. Berbeza dengan Tun Dr. M. Walau sejahat-jahat Tun ketika dahulu, Tun tidak lemah malah lawan dengan lawan. Tetapi Dolah kian lemah dalam pentadbiran, menikus. Harga barang naik, harga minyak naik, harga tol naik, menantu naik, jenayah naik dan semuanya naik kepala. Kini Tun turut menyelar Dolah yang lemah, Tun menyifatkan UMNO telah lumpuh sepenuhnya. Di manakah maruah mu wahai Presiden UMNO Dolah?

Pilihanraya ini kotor atas restu mu Dolah. Rakyat kecewa dengan kelemahan tadbir Dolah. Silalah sahut cabaran kalau benar anda pantang dicabar. Belajarlah dengan Bush bagaimana cara berdebat kerana di Amerika(negara kafir) mereka menjulang demokrasi dan berani berdebat seperti pilihanraya presiden. Perhatikan gambar di bawah ini, Bush boleh mengajar Dolah:


Dolah Imam Islam Hadhari, pencinta,dan penggerak. Kini terkapai dalam kekusutan masalah hasil kelemahan Dolah. Kita bina sejarah baru, Dolah Perdana Menteri yang paling sementara memerintah. Ya, kita bina sejarah itu!



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://mawarmunawwarah.blogspot.com/2008/03/bn-sudah-menang-di-kelantan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan