Follow je lah..

Ahad, 28 Jun 2009

Ayah Pin Bergambar Dengan Penyokong BN


Ayah Pin ni dah tangkap ke? Ataupun masih bebas mengamalkan kepercayaan yang sesat lagi menyesatkan. Tak tau apa cerita lelaki tua ini. Barangkali tak mengancam keselamatan negara gamaknya.

Ayah Pin ini ajaran sesat. Hidup tak pakai al-Quran dan Hadis. Ada pengikut yang tegar. Hati sudah tertutup dari sinar Islam. 'Kerajaan Langit' yang dipopularkan oleh puak ini sangat merbahaya. Siap cium kaki Ayah Pin. Syaitan, syaitan, syaitan...

Kita tak nafikan UMNO lebih baik sedikit dari Ayah Pin. Sebab UMNO ini adalah kerjanya kepada masyarakat. Dari segi pegangan kepada Islam, ini yang musykil kenapa TG Nik Aziz berkata UMNO dan Ayah Pin itu sama.

Hidup kalau tidak ikut al-Quran dan Hadis, adalah kehidupan yang tersasar dari landasannya. Dalam erti kata lain, ia sesat. UMNO tak pakai sangat al-Quran dan Hadis. Pakai hanya perintah pihak atasan. Hanya digunakan untuk majlis-majlis sahaja, sebaliknya dari segi yang lain seperti amar makruf nahi mungkar, gagal!

Ini sangat bahaya kepada masyarakat. Pemimpin yang tidak baik, tidak akan dapat memimpin rakyat dengan baik. Seperti ibu ketam mengajar anaknya berjalan. Berapa ramai anak muda yang telah jauhnya dia dari kehambaan kepada ALLAH disebabkan UMNO. Fikirlah sendiri kemungkaran yang diadakan oleh UMNO.

Oleh itu siapa yang nak minta bertaubat, UMNO ke PAS? Muhyiddin ke TG Nik Aziz?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan