Follow je lah..

Selasa, 25 Ogos 2009

BN Mahukan Simpati


Sudah habis senjata, mahu kibar bendera putih, tapi tidak mahu. Hanya mahu mengharapkan secebis simpati dari pengundi Permatang Pasir. Nak simpati ke pada golongan macam ini?

Zahid kata mahu kasi BN menang supaya kita dapat bagi hadiah kepada PM dan TPM. Kalau menang, depa ada bagi Zahid hadiah jugak kan? (Hehehe..) Simpatilah kepada mereka, yang hanya baru menang di Batang Ai, Sarawak sahaja sepanjang pilihanraya kecil.

Mereka mahu kita simpati kepada calon BN di Permatang Pasir, Rohaizat. Kesianla kat dia asik kena tuduh dan fitnah. Simpati k...

Cara ini adalah cara terakhir pihak BN apabila sudah suntuk masa mencari helah kepada isu yang dibangkitkan oleh pembangkang. Kalau di Perak dahulu, di Bukit Gantang, pendekatan mereka ialah 'BN Mohon Restu Rakyat'..nak tegelak pun ada.

Siapa nak simpati kepada mereka yang tidak layak untuk disimpati. Malah rakyatlah sebenarnya layak menerima simpati daripada pemimpin BN dari apa yang terah mereka lakukan kepada rakyat. Ramai rakyat yang kais pagi makan pagi, kais petang makan petang, dan adakah mereka mendalami kesusahan rakyat ini?

Kita simpati BN dengan pangkah PAS di kertas undi. Mudah-mudahan parti ini akan hilang kepercayaan dan bubar pada akhirnya. Selamat tinggal BN!

1 ulasan:

zulmin berkata...

selamat jalan romeo ...eerrrr romeo politik hehehehe slmt bpose kurangkn kmarahan anda d bln mulia ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan