Follow je lah..

Rabu, 6 April 2011

Beruk Sahaja Yang Baca Utusan


Rasa tak tahu lah lag apa nak cakap kalaui masih ada orang beli sebuah akhbar yang penuh dengan munafiq, fasiq, dan kafir. Akhbar yang konon suara perdana tanpa segan silu menjual etika sebuah kewartawanan sehingga boleh memaparkan klip video jahanam.

Jangan tanya mana Najib, mana Muhyidin, mana Nazri atau mana Rais...? 2x5 5x2...

Memang semua ini dah diteliti dan dirancang..saya yakin bukan ini sahaja provokasi Umno dan BN dalam membodohkan rakyat..lihat lah nanti, mungkin ada video seks 2..

Kerja Syaitan menghasut untuk menyesatkan manusia serta memutuskan hubungan silaturahim sesama manusia....

Sekarang, rakyat nilai sendiri bertapa hinanya pemimpin BN. Namun mereka terus diangkat oleh manusia-manusia yang gila.

1 ulasan:

fit@blonc berkata...

saya bukan beruk tapi saya baca utusan isnin 4 april 2011 yg disediakan di fac, bukan beli ya
kat ruangan pembaca , sorang mamat or karyawan negara ni kata beberapa menteri yg dah nengok video datuk T tu kata kalau bukan anwar individu dalam video tu dorang sanggup potong jari..hehe
komen: x nak jari kudung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan