Follow je lah..

Khamis, 14 April 2011

Sarawak: Standby Eject Button


Tak leh tido bhai kalau BN tak leh menang Sabtu ini..kalau BN kalah, habis la Taib! Mungkin Taib bakal berhadapan serangan jantung seperti mana Mubarak ketika di soal siasat. Tertekan...banyak nak kena jawab..pasal tanah, balak, dan lain-lain..kawan tu dah tua...hahahahaha
Macam Khir Toyo la..habis je jadi MB, lingkop! Ada pejuang BN selamatkan dia??

Dari sumber, kebangkitan rakyat di Sarawak sudah meningkat. Modal pembangunan, buat jalan, buat wifi, buat jambatan dan lain2 sudah tidak laku..sebabnya, sudah terlalu banyak pengkhianatan terhadap rakyat yang mereka lakukan..akhirnya rakyat nampak.

Najib pun nampak resah semasa ditanya wartawan akan kemenangan 2/3 kerusi. Orang yang dengar kempennya juga tidak sehebat orang mendengar ceramah PR..dengar kata orang datang kempen BN untuk pergi makan je...hahahahahahahha


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan