Follow je lah..

Rabu, 7 Mei 2008

Selamat Datang Ke Penjara

Berani kerana benar, takut kerana salah. Laluan ke penjara adalah antara simpang laluan bagi seorang pejuang. Mereka yang berjuang melawan musuh yang bacul. Kerana kuasa ditangannya, dia berhak membuat sesuka hati atas kehendaknya.

Takut menghadapi kebenaran bererti benar membuat kejahatan. Kebenaran musuhnya kejahatan, kekejaman, dan kezaliman. Inilah azam Raja Petra (Raja Blog) yang dapat dilihat. Jika ingin bertarung, mari kita bertarung!

Raja Petra bukan sebarangan orang. Langkahnya ke penjara adalah langkah kesumat. Mencari keadilan dan demi menjulang nama baik Malyasia di mata dunia. Kes Altantuya usah disembunyikan lagi. Malaysia hilang imej baik kerana ini.

Shaaribuu yang kecewa dengan kelancaran proses keadilan adalah petanda bahawa sesuatu sudah tidak kena. Raja Petra memberi momentumnya. Impaknya kes Altantuya kembali hangat dan sehingga membakar telinga beberapa orang.

Laluan ke penjara untuk sesiapa sahaja. Tetapi bukan untuk peraba berkolar biru. Mungkin untuk para blogger lagi. Universiti Jeriji Besi melahirkan pejuang yang kental dan berani. Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng, M.Manoharan, Mat Sabu, dan ramai lagi adalah lepasan Universiti Jeriji Besi. Yang menggerunkan nakhoda BN sehingga keris Panca Warisan tidak lut menikam dada pejuang.

Bukan kita yang menghumbankan neraka. Kerana mereka pasti akan menghumbankan kita ke neraka dunia dahulu. Neraka yang kekal adalah untuknya. ALLAH pasti menghumbankan orang yang zalim ke neraka.

Sokongan untuk Raja Blog agar terus cekal menempuhi detik-detik gelap di dalam sel. Banyakkan berdoa kepada Tuhan kerana dirimu dizalimi. Doa orang yang dizalimi maqbul oleh Tuhan. Jangan ingat pembunuh itu boleh lepas!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan