Follow je lah..


Khamis, 10 April 2008

Entri Ke- 100

Alhamdulillah dengan keizinanNya sebanyak 100 entri telah diterbitkan di blog sujudterakhir. Blog ini yang telah dibina pada 1Muharram 1429 Hijrah sehingga pada tarikh malam ini 4 RabiulAkhir 1429H berjaya mencatat 100 entri dan hit menghampiri 5000. Mudah-mudahan usaha menambah baik tulisan saya ini sentiasa seiring dengan kemajuan teknologi multimedia yang sangat pesat.

Tanpa sokongan dari saudara dan saudari mungkin tidak semangat saya akan terus semarak seperti ini. Menyedari saya adalah 'junior blogger' saya sentiasa mengalu-alukan syor dari saudara dan saudari.

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Tidak dinafikan penulisan blog hari ini telah menjadi budaya baru bagi rakyat kita. Kerajaan juga mengakui kehadiran dan kepentingan blog dalam memacu pembangunan atau pentadbiran negara. Selagi kita dipihak yang benar, beranilkan diri! Kata pepatah, berani kerana benar dan takut kerana salah.

Saya sekali lagi menghargai semua pengunjung blog ini samada pengunjung tetap ataupun pengunjung yang berziarah. Doa dan semangat yang diberikan akan disimpan dalam sanubari. Kritikan dan teguran akan dijadikan ramuan muhasabah dalam kehidupan saya. Semoga tulisan saya memberi manfaat kepada diri saya terutamanya dan semua pengunjung dan yang paling penting amalan ini diterima oleh ALLAH. Wassalam, terima kasih.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bacalah juga:

Lawan Tetap Lawan